Sony STR-DN1070

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony STR-DN1070 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rockerrollin65 17-06-2017

Sony AV Receiver nu een aantal maanden in gebruik.

Geschreven voor: Sony STR-DN1070

Ik heb deze AV Receiver nu een aantal maanden in gebruik. Mening blijft onveranderd. Geweldig geluid voor deze prijs dat gelijkwaardig is aan dat van veel hogere prijsklassen. Ik heb de receiver aangesloten op een set van Q-Acoustics 2000i serie luidsprekers (5.1). Het audiospectrum is echt verbluffend, zowel bij afspelen over beide frontspeakers als in de 5.1 configuratie. Ik stap binnenkort over naar de 3000 serie van Q-Acoustics. Ga ervan uit dat de Sony Receiver daar net zo goed uit de verf komt. Pop, rock, blues, Jazz en klassiek; het maakt niet uit. Alle toonhoogten (laag, midden en hoog) worden vol en mooie uitgebalanceerd weergegeven. Dat is een prestatie van zowel de luidsprekers als de receiver; een goede combinatie!

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Nog geen gevonden.

Rockerrollin65 27-02-2017

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding

Geschreven voor: Sony STR-DN1070

Voor de liefhebber van goed geluid: geluidskwaliteit komt overeen met dat van AV receivers in aanzienlijk hogere prijsklasse. Alle R & D features van Sony zijn in dit apparaat opgenomen en dat is merkbaar. Zie ook de reviews van toonaangevende vergelijkingsmateriaal als Whathifi e.d.

Pluspunten

• Geluid: zuiver in elk frequentiebereik

Minpunten